Ότι αν ήταν υπουργός δεν θα επέτρεπε σε τρένα να ξαναμπούν στις ράγες με το υπάρχον πλαίσιο, τονίζοντας πως «πρώτα να γίνουν αυτά που πρέπει να γίνουν», ανέφερε ο Χρήστος Ρετσινάς, πρώην διευθυντής Ασφαλείας και Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Όπως μάλιστα τόνισε ο ίδιος δεν μπαίνει από το 2020 και έπειτα σε τρένο. «Μέχρι το τέλος του ‘20 υπήρχε ένα κέντρο παρακολούθησης κυκλοφορίας, δευτεροβάθμιος έλεγχος – ο πρώτος είναι ο Σταθμάρχης – στην [οδό] Καρόλου. Σήμερα δεν υπάρχει.
Δεν υπήρχε περίπτωση να μην προλάβουμε λάθος Σταθμάρχη, ελέγχαμε την κυκλοφορία των τρένων σε όλη την Ελλάδα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ρετσινάς, προσθέτοντας ότι αν «δεν υπάρχει το κέντρο [κυκλοφορίας], πάμε στα τυφλά με βάση το λάθος ή το σωστό του όποιου Σταθμάρχη».
Παράλληλα τόνισε πως αν υπήρχε κέντρο δευτεροβάθμιου ελέγχου κυκλοφορίας των τρένων που λειτουργούσε μέχρι τα τέλη του 2020 «δεν υπήρχε περίπτωση να μην προλάβουμε λάθος σταθμάρχη».
Το σημερινό αθλητικό πρόγραμμα είναι γεμάτο δράση, με επίκεντρο το μπάσκετ της EuroLeague και το…
Ο καρκίνος του μαστού απαιτεί εγρήγορση. Μελέτες δείχνουν ότι το σώμα στέλνει σημάδια έως και…
Σοκ προκάλεσε ο εντοπισμός ενός νεκρού άνδρα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης το βράδυ της Τρίτης…
Η καταβολή των συντάξεων Δεκεμβρίου 2025 θα γίνει σε δύο φάσεις, ακολουθώντας τον διαχωρισμό Μισθωτών…
Οι εξελίξεις στον ποδοσφαιρικό Παναθηναϊκό τρέχουν, με την έλευση του Ράφα Μπενίτεθ να φέρνει αλλαγές…
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) έθεσε σε λειτουργία τη νέα ηλεκτρονική φόρμα "Α. Σχεδιασμός της…