Ότι αν ήταν υπουργός δεν θα επέτρεπε σε τρένα να ξαναμπούν στις ράγες με το υπάρχον πλαίσιο, τονίζοντας πως «πρώτα να γίνουν αυτά που πρέπει να γίνουν», ανέφερε ο Χρήστος Ρετσινάς, πρώην διευθυντής Ασφαλείας και Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Όπως μάλιστα τόνισε ο ίδιος δεν μπαίνει από το 2020 και έπειτα σε τρένο. «Μέχρι το τέλος του ‘20 υπήρχε ένα κέντρο παρακολούθησης κυκλοφορίας, δευτεροβάθμιος έλεγχος – ο πρώτος είναι ο Σταθμάρχης – στην [οδό] Καρόλου. Σήμερα δεν υπάρχει.
Δεν υπήρχε περίπτωση να μην προλάβουμε λάθος Σταθμάρχη, ελέγχαμε την κυκλοφορία των τρένων σε όλη την Ελλάδα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ρετσινάς, προσθέτοντας ότι αν «δεν υπάρχει το κέντρο [κυκλοφορίας], πάμε στα τυφλά με βάση το λάθος ή το σωστό του όποιου Σταθμάρχη».
Παράλληλα τόνισε πως αν υπήρχε κέντρο δευτεροβάθμιου ελέγχου κυκλοφορίας των τρένων που λειτουργούσε μέχρι τα τέλη του 2020 «δεν υπήρχε περίπτωση να μην προλάβουμε λάθος σταθμάρχη».
Για πρώτη φορά στην ιστορία του παγκόσμιου διαγωνισμού Microsoft Office Specialist, δύο Ελληνίδες μαθήτριες, και…
Μετά τον αποκλεισμό του Παναθηναϊκού από τη Ρέιντζερς, ο προπονητής των «πρασίνων», Ρουί Βιτόρια, εξέφρασε…
Με ατσάλινο πείσμα, αστείρευτη ενέργεια και φανερή ποδοσφαιρική ανωτερότητα, ο Παναθηναϊκός μπήκε στη ρεβάνς του…
Μετά από μια σειρά ισχυρών σεισμών που έπληξαν την Κωνσταντινούπολη το μεσημέρι της Τετάρτης, ο…
Αν αναζητάτε μια νόστιμη και νηστίσιμη συνταγή για παστίτσιο, αυτή η εκδοχή με μανιτάρια είναι…
Η ταχύτητα του περπατήματός μας μπορεί να αποτελέσει έναν απλό. αλλά αποκαλυπτικό δείκτη για τη…