Ότι αν ήταν υπουργός δεν θα επέτρεπε σε τρένα να ξαναμπούν στις ράγες με το υπάρχον πλαίσιο, τονίζοντας πως «πρώτα να γίνουν αυτά που πρέπει να γίνουν», ανέφερε ο Χρήστος Ρετσινάς, πρώην διευθυντής Ασφαλείας και Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Όπως μάλιστα τόνισε ο ίδιος δεν μπαίνει από το 2020 και έπειτα σε τρένο. «Μέχρι το τέλος του ‘20 υπήρχε ένα κέντρο παρακολούθησης κυκλοφορίας, δευτεροβάθμιος έλεγχος – ο πρώτος είναι ο Σταθμάρχης – στην [οδό] Καρόλου. Σήμερα δεν υπάρχει.
Δεν υπήρχε περίπτωση να μην προλάβουμε λάθος Σταθμάρχη, ελέγχαμε την κυκλοφορία των τρένων σε όλη την Ελλάδα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ρετσινάς, προσθέτοντας ότι αν «δεν υπάρχει το κέντρο [κυκλοφορίας], πάμε στα τυφλά με βάση το λάθος ή το σωστό του όποιου Σταθμάρχη».
Παράλληλα τόνισε πως αν υπήρχε κέντρο δευτεροβάθμιου ελέγχου κυκλοφορίας των τρένων που λειτουργούσε μέχρι τα τέλη του 2020 «δεν υπήρχε περίπτωση να μην προλάβουμε λάθος σταθμάρχη».
Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το πρωί της Πέμπτης 5 Ιουνίου στα Λιμανάκια Βουλιαγμένης, όταν ένα αυτοκίνητο…
Παρά τις «εκκωφαντικές» ποινές που έφτασαν τα 340 έτη φυλάκισης στη δίκη για τη φονική…
Ενώ οι τελικοί της Basket League επιτέλους διεξάγονται, η εικόνα του ελληνικού μπάσκετ έχει διασυρθεί,…
Το ούζο, ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα ελληνικά ποτά, παρασκευάζεται από καθαρή αλκοόλη, νερό και…
Ο Κώστας Τσιμίκας βρίσκεται στο επίκεντρο των μεταγραφικών συζητήσεων. Με φήμες να τον συνδέουν ακόμα…
Γνωρίζουμε όλοι πόσο ανεπιθύμητη είναι η ζάχαρη, που κρύβεται σχεδόν παντού. Από αρτοσκευάσματα και παιδικές…