Μαραθώνια Σύσκεψη στο Μαξίμου υπό τον Πρωθυπουργό – Οι Βουλευτές της ΝΔ Διέλυσαν τη Διοίκηση για το «Ξαφνικό Λουκέτο»
Σημαντική εξέλιξη στην κρίση των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛΤΑ): ο διευθύνων σύμβουλος, Γρηγόρης Σκλήκας, υπέβαλε και επισήμως την παραίτησή του με επιστολή προς το Υπερταμείο. Η κίνηση αυτή έρχεται ως άμεσο αποτέλεσμα της θύελλας αντιδράσεων που προκάλεσε η απόφαση για το κλείσιμο υποκαταστημάτων. Ακόμη και από βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας.
Ωστόσο η παραίτηση του κ. Σκλήκα είναι το επιστέγασμα μιας έντονης πολιτικής και εσωκομματικής διαμάχης. Όπως αποκαλύπτεται, η χθεσινή τηλεδιάσκεψη ανάμεσα στις διοικήσεις ΕΛΤΑ (Γρηγόρης Σκλήκας) και Υπερταμείου (Γιάννης Παπαχρήστου) και τους βουλευτές της ΝΔ ήταν μαραθώνια και σε υψηλούς τόνους.
Επίσης στη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης, οι διευθύνοντες σύμβουλοι δέχτηκαν σφοδρά πυρά για τους χειρισμούς τους και τον «ξαφνικό» θάνατο σε πρώτη φάση 46 υποκαταστημάτων. Προκαλώντας έντονες αντιδράσεις στις τοπικές κοινωνίες.
Στην κρίσιμη συνάντηση συμμετείχε ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, ενώ τον ρόλο του συντονιστή είχε αναλάβει ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ, Νότης Μηταράκης.
Η πολιτική πίεση επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι σήμερα το πρωί πραγματοποιήθηκε έκτακτη σύσκεψη υπό τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στο Μέγαρο Μαξίμου, με κύριο θέμα την κρίση και την επικοινωνιακή διαχείριση των ΕΛΤΑ.
Στο κείμενο της παραίτησής του, ο Γρηγόρης Σκλήκας αιτιολογεί την απόφασή του. Επικαλούμενος τη δραματική οικονομική κατάσταση του Οργανισμού και τη μη προσαρμογή του κόστους λειτουργίας στις νέες συνθήκες της αγοράς.
«Από το 2023, αφήνοντας πίσω μια διεθνή καριέρα, αποδέχτηκα την πρόσκληση… να θέσω την εμπειρία μου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων στην υπηρεσία της εξυγίανσης των Ελληνικών Ταχυδρομείων… Παρά τις προσπάθειες, το βασικό πρόβλημα παραμένει: η απώλεια άνω του 90% του επιστολικού έργου δεν συνοδεύτηκε από αντίστοιχη προσαρμογή των δομών και του κόστους λειτουργίας, με αποτέλεσμα ο Οργανισμός να παραμένει οικονομικά μη βιώσιμος, παρά το γεγονός ότι θα έπρεπε να λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια ήδη από το 2013».
Επιπλέον ο κ. Σκλήκας τονίζει τις προσπάθειες για ανασύσταση μιας εγκαταλειμμένης επιχείρησης με τριακονταετή εξοπλισμό και ανεπαρκή ψηφιακή υποδομή. Υπογραμμίζοντας όμως ότι το δομικό πρόβλημα της οικονομικής ασφυξίας παραμένει.
Γνωρίστε τον Αντιπλοίαρχο Ιωάννη Κιζάνη, τον έμπειρο κυβερνήτη της πρώτης ελληνικής φρεγάτας Belharra. Η πορεία…
Ανακαλύψτε πώς είναι ο πυθμένας του Ατλαντικού Ωκεανού. Η συγκλονιστική ιστορία της Μαρί Θαρπ που…
Σοβαρό επεισόδιο στο Αιγαίο σήμερα Παρασκευή με οπλισμένα τουρκικά F-16, UAV και εμπλοκή με ελληνικά…
Σε «πόλεμο» μεγατόνων εξελίσσεται η κόντρα του Γιώργου Μαζωνάκη με γνωστό επιχειρηματία νυχτερινών κέντρων. Μετά…
Στο επίκεντρο της ευρωπαϊκής μεταγραφικής επικαιρότητας βρίσκεται ο Χρήστος Μανδάς, με τον Παναθηναϊκό να εμφανίζεται…
Μια ανείπωτη οικογενειακή τραγωδία αποκαλύφθηκε το πρωί της Παρασκευής, 19 Δεκεμβρίου 2025, βυθίζοντας στο πένθος…