ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

«Βόμβα»: Στη φυλακή τρεις κορυφαίοι Έλληνες εφοπλιστές;

Η πρόταση του Εισαγγελέα και οι κατηγορίες σε βάρος τους

«Βόμβα»: Στη φυλακή τρεις κορυφαίοι Έλληνες εφοπλιστές; Η πρόταση του Εισαγγελέα και οι βαριές κατηγορίες σε βάρος τους…

«Βόμβα»: Στη φυλακή τρεις κορυφαίοι Έλληνες εφοπλιστές; Όπως γράφει η εφημερίδα «Δημοκρατία»… Aν για κάτι θα μείνει αξέχαστη η δίκη για την περιπέτεια του πλοίου «Αngelic Power», με κατηγορουμένους μέλη της γνωστής εφοπλιστικής οικογένειας Λ., αυτό θα είναι η πρόταση του εισαγγελέα της έδρας του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Πειραιά Θόδωρου Σακελλαρόπουλου, ο οποίος ζήτησε να οδηγηθούν στη φυλακή οι τρεις κατηγορούμενοι, μετά την καταδίκη τους σε 92 μήνες (επτά χρόνια και έξι μήνες) φυλακή έκαστος!

Δεν πίστευαν στα αυτιά τους οι συνήγοροι υπεράσπισης όταν άκουσαν τον εισαγγελέα να προτείνει στο δικαστήριο να μη δοθεί ανασταλτικό αποτέλεσμα στην έφεση των τριών κατηγορουμένων (Κ. Λ., Μ. Λ. και Π.), ώστε να οδηγηθούν στη φυλακή.

Δείτε επίσης – Εφιάλτης για τον Γιάννη Κούστα: Στα «δίχτυα» μαφιόζων ο εφοπλιστής!

«Μιλάμε για Ελληνες εφοπλιστές, κ. εισαγγελέα»

«Μιλάμε για Ελληνες εφοπλιστές, κ. εισαγγελέα» επαναλάμβαναν οι συνήγοροι, για να πάρουν… πληρωμένη απάντηση από τον κ. Σακελλαρόπουλο, ο οποίος τους αποστόμωσε λέγοντας: «O εισαγγελέας βρίσκεται πολύ ψηλά, τόσο ψηλά, που δεν μπορεί να βλέπει ποιος βρίσκεται από κάτω και αν είναι εφοπλιστής ή όχι»!

Καταπέλτης ήταν ο εισαγγελέας του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου κ. Σακελλαρόπουλος, ζήτησε να επιβληθεί ποινή φυλάκισης 66 ετών στον καθένα από τους τρεις κατηγορουμένους, μέλη της οικογένειας Λ., που κρίθηκαν ένοχοι για έκθεση κατά συρροή των 22 ναυτικών. Συγκεκριμένα ο εισαγγελέας ζήτησε να επιβληθεί στους κατηγορουμένους ποινή τριών ετών για καθέναν από τους 22 ναυτικούς, συνολικά, δηλαδή, ποινή φυλάκισης 66 ετών στον καθένα εκ των κατηγορουμένων.

Δείτε επίσης – Αυτός είναι ο εφοπλιστής που χτύπησαν οι Ρώσοι – Από απλός ναυτικός βρέθηκε με ολόκληρο στόλο το γιότ του Αρμάνι!

Το δικαστήριο, με πρόεδρο τον κ. Δελαζάνο, έκρινε με περισσή επιείκεια τους κατηγορουμένους, καθώς επέβαλε στον καθένα ποινή φυλάκισης οκτώ μηνών για καθέναν από τους… 22 ναυτικούς, δηλαδή συνολική ποινή φυλάκισης 14 ετών και έξι μηνών ή ποινή φυλάκισης… 176 μηνών, η οποία τελικά συγχωνεύτηκε σε επτά χρόνια και έξι μήνες ή… 92 μήνες για τον καθένα εκ των κατηγορουμένων.

Τα 22 μέλη του πληρώματος είχαν αφεθεί στην τύχη τους για πολλούς μήνες

Το δικαστήριο δεν ανέστειλε τις ποινές των κατηγορουμένων επί τριετία, όπως ζήτησαν οι συνήγοροί τους, έδωσε όμως ανασταλτικό αποτέλεσμα στην έφεσή τους κι αφέθηκαν ελεύθεροι. Σύμφωνα με όσα ακούστηκαν στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο του Πειραιά, από τον περασμένο Φεβρουάριο, όταν άρχισε η δίκη, το πλοίο βρέθηκε σε ομηρία, εξαιτίας οικονομικών εκκρεμοτήτων, οι οποίες οδήγησαν τις Αρχές της Κίνας να το δεσμεύσουν από τον Ιούλιο του 2020 μέχρι τις 29 Απριλίου του 2021.

Ο εισαγγελέας κ. Σακελλαρόπουλος, μεταξύ άλλων, καταλόγισε «σκοπιμότητα» στους κατηγορουμένους και μίλησε για «αισχρό τρόπο με τον οποίο έγινε η εγκατάλειψη του πλοίου». Σύμφωνα με όσα τόνισε ο εισαγγελέας, «οι κατηγορούμενοι δεν μερίμνησαν ούτε για τον εφοδιασμό του πλοίου με τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας… Αλλά ούτε και για τον επαναπατρισμό των μελών του πληρώματος, καθώς ουδείς ήθελε να πληρώσει»…

Και συμπλήρωσε… «Ανεφάνη ο αισχρός τρόπος που έγινε η εγκατάλειψη του πλοίου. Στις 25 Ιανουαρίου το πλοίο ξεφόρτωσε το κάρβουνο που μετέφερε και στις… 28 Ιανουαρίου έληξαν τα πιστοποιητικά χρηματοοικονομικής ασφάλειας για την κίνηση του πλοίου. Από τις 20 Οκτωβρίου του 2020 είχαν λήξει τα πιστοποιητικά και μέχρι να ξεφορτώσουν έκαναν τριήμερες ανανεώσεις»!

Και κατέληξε ο εισαγγελέας…

«Τον Φεβρουάριο του ’21 είχαμε τον τελευταίο ανεφοδιασμό του πλοίου από τους κατηγορουμένους. Εκτοτε το πλοίο ανεφοδιάστηκε από την ελληνική κυβέρνηση. Η δέσμευση του πλοίου από το ναυτικό δικαστήριο της Κίνας δεν έχει σχέση με τον μη εφοδιασμό σε τρόφιμα και καύσιμα. Περαιτέρω, όπως προκύπτει από σχετική αλληλογραφία… Εάν είχε κάνει αίτημα ο ατζέντης της πλοιοκτήτριας εταιρίας, τότε θα είχαν επαναπατριστεί οι ναυτικοί. Δεν έκανε όμως αίτημα για τον επαναπατρισμό, γιατί θα τον χρεωνόταν η πλοιοκτήτρια. Ουδείς ήθελε να πληρώσει»!

Να σημειώσουμε, πως το PanicTimes δεν υιοθετεί όλα τα παραπάνω, ούτε λαμβάνει θέση στην υπόθεση, απλώς, αναδημοσιεύει το άρθρο που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Δημοκρατία»…

Συντακτική Ομάδα

Η συντακτική ομάδα του panictimes.gr απαρτίζεται από έμπειρους δημοσιογράφους και συντάκτες με πολυετή εμπειρία στον χώρο της ενημέρωσης. Διαβάστε πρώτοι αποκλειστικά ρεπορτάζ με έγκυρη, αξιόπιστη και άμεση ενημέρωση, καλύπτοντας ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Recent Posts

Ξεβράστηκε σε παραλία θαλάσσιο «τέρας»: «Θα προκαλέσει εφιάλτες»

Ξεβράστηκε σε παραλία θαλάσσιο «τέρας»: «Θα προκαλέσει εφιάλτες»! Οι εικόνες που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο και…

12 λεπτά ago

Συναγερμός για τη γρίπη των πτηνών: Πάνω από 7.500 μολυσμένα πουλερικά στη Βουλγαρία – Φόβοι για εξάπλωση στην Ελλάδα

Συναγερμός έχει σημάνει στη Βουλγαρία λόγω εμφάνισης της γρίπης των πτηνών. Με τον ιό H5N1…

52 λεπτά ago

Ισραήλ: Εξουδετέρωση «τρομοκρατών» που πέρασαν από την Ιορδανία

Ο ισραηλινός στρατός ανακοίνωσε ότι εντόπισε έναν αριθμό ατόμων, τους οποίους περιέγραψε ως «τρομοκράτες». Καθώς…

2 ώρες ago

Παντρεύτηκε ο Φώτης Σεργουλόπουλος

Ο Φώτης Σεργουλόπουλος και ο σύντροφός του προχώρησαν στο επόμενο βήμα της σχέσης τους μετά…

4 ώρες ago

Γιώργος Αυτιάς: Στην λαϊκή αγορά του Βελγίου – Εξωφρενικές οι τιμές

Ο Γιώργος Αυτιάς συμμετείχε στην εκπομπή «ΣΗΜΕΡΑ» του ΣΚΑΙ. Όπου παρουσίασε μια σύγκριση των τιμών…

5 ώρες ago

Κορωπί: Νεκρός 17χρονος σε θανατηφόρο τροχαίο

Μια τραγωδία σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής 18 Οκτωβρίου στο Κορωπί, όταν ένας 17χρονος υπέστη…

5 ώρες ago