Αυτό διαπίστωσαν το βράδυ της Κυριακής 11/2 οι οδηγοί που πήγαν να περάσουν τις γραμμές του τρένου στην ισόπεδη διάβαση στο Μεταξουργείο, η οποία γνωστόν υπό ΚΣ λειτουργεί με μπάρες. Τελικά, τα αυτοκίνητα σταμάτησαν επειδή αυτοί που τα οδηγούσαν άκουσαν ή/και είδαν ότι έρχεται τρένο. Όπως καταλάβατε, οι μπάρες δεν είχαν κατέβει.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του MEGA, η ευθύνη ανήκει σε κάποιον φύλακα της διάβασης ο οποίος θα έπρεπε να κλείσει χειροκίνητα τις μπάρες. Αυτό φυσικά σημαίνει ότι οι μπάρες δεν κλείνουν αυτόματα. Όπως είπε ένας οδηγός που βρέθηκε στο σημείο:
«Ήμουν στο φανάρι για να στρίψω επί της Ανδρομάχης. Με το που έστριψα, άκουγα να σφυρίζει το τρένο και όταν συνειδητοποίησα ότι το τρένο πήγαινε σιγά σιγά και σφύριζε πολλές φορές, έβλεπα τα αυτοκίνητα να περνούν τις γραμμές και οι προστατευτικές μπάρες να μην έχουν κατέβει.
Ο κύριος που ήταν υπεύθυνος εκεί, ήταν άφαντος. Την ώρα που τραβούσα το βίντεο, φαίνεται να τρέχει. Πιστεύω ή στη θέση του δεν ήταν ή δεν του δώσαν εντολή ότι φεύγει το τρένο. Είμαστε σε μια χώρα που κανείς δε ελέγχει τίποτα. Δεν ασχολείται κανένας, είμαστε σε μια χώρα που ζούμε από τύχη.»
Σοκαριστικές νέες αποκαλύψεις από θύμα του Τζέφρι Έπσταϊν για τη συμπεριφορά και το πέος του.…
Η πολιτική πόλωση στις Ηνωμένες Πολιτείες λαμβάνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις, έπειτα από το βίντεο έξι…
Στέφανος Τσιτσιπάς: Ποιός έτρεχε με 210χλμ στην Αττική Οδό με το πολυτελές αυτοκίνητό του; Τι…
Σε συνολικά 1.161 προσλήψεις προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού/Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΕΠ-ΕΒΠ) προχώρησε το…
Το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε την πρόσληψη συνολικά 380 προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών (με σχέση εργασίας Ιδιωτικού…
Στις 21 Νοεμβρίου, η Ορθόδοξη Χριστιανική Εκκλησία τιμά τα Εισόδια της Θεοτόκου, μία από τις…