Αυτό διαπίστωσαν το βράδυ της Κυριακής 11/2 οι οδηγοί που πήγαν να περάσουν τις γραμμές του τρένου στην ισόπεδη διάβαση στο Μεταξουργείο, η οποία γνωστόν υπό ΚΣ λειτουργεί με μπάρες. Τελικά, τα αυτοκίνητα σταμάτησαν επειδή αυτοί που τα οδηγούσαν άκουσαν ή/και είδαν ότι έρχεται τρένο. Όπως καταλάβατε, οι μπάρες δεν είχαν κατέβει.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του MEGA, η ευθύνη ανήκει σε κάποιον φύλακα της διάβασης ο οποίος θα έπρεπε να κλείσει χειροκίνητα τις μπάρες. Αυτό φυσικά σημαίνει ότι οι μπάρες δεν κλείνουν αυτόματα. Όπως είπε ένας οδηγός που βρέθηκε στο σημείο:
«Ήμουν στο φανάρι για να στρίψω επί της Ανδρομάχης. Με το που έστριψα, άκουγα να σφυρίζει το τρένο και όταν συνειδητοποίησα ότι το τρένο πήγαινε σιγά σιγά και σφύριζε πολλές φορές, έβλεπα τα αυτοκίνητα να περνούν τις γραμμές και οι προστατευτικές μπάρες να μην έχουν κατέβει.
Ο κύριος που ήταν υπεύθυνος εκεί, ήταν άφαντος. Την ώρα που τραβούσα το βίντεο, φαίνεται να τρέχει. Πιστεύω ή στη θέση του δεν ήταν ή δεν του δώσαν εντολή ότι φεύγει το τρένο. Είμαστε σε μια χώρα που κανείς δε ελέγχει τίποτα. Δεν ασχολείται κανένας, είμαστε σε μια χώρα που ζούμε από τύχη.»
Η Χάποελ Τελ Αβίβ δυναμώνει την περιφέρειά της με την απόκτηση του 30χρονου γκαρντ Ελάιτζα…
Η διαδικασία απονομής συντάξεων στην Ελλάδα έχει επιταχυνθεί σημαντικά. Με τις εκκρεμείς κύριες συντάξεις να…
Φαίνεται πως ο Παναθηναϊκός βρίσκεται κοντά στην απόκτηση νέου τερματοφύλακα. Αν και σε τέτοιες περιπτώσεις,…
Ο Τζαμάλ Μουσιάλα θα μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης για τουλάχιστον πέντε μήνες λόγω ενός σοβαρού…
Τελικά υπάρχουν ερπετοειδή; Αλήθεια ή συνωμοσία; Στοιχεία που ανατριχιάζουν και συγκλονίζουν Οι θεωρίες συνωμοσίας γύρω…
Οι ημερομηνίες γέννησης δείχνουν ποιοί θα γίνουν πλούσιοι και έχουν μαγνήτη στον πλούτο και στην…