Σαν βόμβα έπεσε στα δημοσιογραφικά γραφεία η είδηση για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος από τον επιχειρηματία Νίκο Κοκλώνη (διαβάστε έδω αναλυτικά)!
Ο γνωστός παρουσιαστής τα αρνήθηκε όλα με μια ανάρτηση στο Instagram.
Στην συνέχεια με νέα ανάρτηση στο twitter υποστήριξε ότι δεν θα αφήσει στο δρόμο 600 εργαζόμενους .
Όμως κάποιοι καλοθελητές θύμισαν στον Νίκο Κοκλώνη ότι χρωστάει σε κάποιους άλλους πρώην εργαζόμενους και πιστωτές του 45 εκ ευρώ. Σε πρώην εργαζόμενους της Air Fast tickets 4 εκ ευρώ όπως αναφέρει σε παλαιότερο άρθρο του το έγκυρο capital. Και 45 εκ ευρώ σε πρώην πιστωτές και προμηθευτές του όπως λέει το new money.
Το ποσό των τεσσάρων εκατομμυρίων ευρώ ξεπερνούν, με τα έως σήμερα δεδομένα, οι συνολικές οφειλές της πτωχευμένης εταιρείας διαδικτυακών πωλήσεων αεροπορικών εισιτηρίων AirFastTickets προς πρώην εργαζομένους της και πιστωτές.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Capital.gr, μετά την επαλήθευση και τον έλεγχο των απαιτήσεων των πιστωτών, τα συνολικά χρέη της AirFastTickets ανέρχονται σε 4.188.599 εκατ. ευρώ. Από αυτά περίπου δύο εκατ. ευρώ (1,95 εκατ.) αφορούν τους 150 πρώην εργαζομένους, με την μερίδα του λέοντος του ποσού (περίπου 1,5 εκατ. ευρώ) να σχετίζεται με περίπου 10 αεροπορικές εταιρείες.
Περίπου 240 χιλιάδες ευρώ οφείλει η AirFastTickets σε όμιλο παροχής υπηρεσιών προς επιχειρήσεις, ενώ στα 80.000 ευρώ ανέρχεται το “φέσι” στην ΚΑΕ Ολυμπιακός με την οποία υπήρχε χορηγική συνεργασία το διάστημα 2013-2014.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, το ποσό των περίπου τεσσάρων εκατ. ευρώ αναμένεται να αυξηθεί μετά την επαλήθευση και τον έλεγχο των απαιτήσεων του Δημοσίου (ασφαλιστικών ταμείων και εφορίας). Η διαδικασία αυτή καθυστέρησε, καθώς η καταγγελία των συμβάσεων του προσωπικού (προϋπόθεση για να αναγγείλει το Δημόσιο τις απαιτήσεις του) έγινε σταδιακά από τα τέλη Ιουνίου 2016, οπότε η AirFastTickets κηρύχθηκε σε πτώχευση. Οι εργαζόμενοι, εξάλλου, για διάστημα ενός χρόνου, βρίσκονταν σε ομηρία: η εταιρεία δεν είχε δραστηριότητα, “κανένας” δεν τους απέλυε και συνεπώς έπρεπε να κηρυχθεί σε πτώχευση ώστε να λυθεί η εργασιακή σχέση τους.
Σημειώνεται ότι εκτός από τα 4,1 εκατ. ευρώ, η AirfastTickets έχει συσσωρεύσει οφειλές αρχικού ύψους 45 εκατ. ευρώ προς την Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών (IATA), με το συγκεκριμένο ποσό να προκύπτει από επιστολή τoυ φορέα (Ιούνιος 2014) προς τις αεροπορικές εταιρείες.
Με τα χρέη της πτωχευμένης εταιρείας να αναμένεται ότι θα “φουσκώσουν”, αφότου προστεθούν οι απαιτήσεις του Δημοσίου, η εξασφάλιση των απαιτήσεων ύψους 4,1 εκατ. είναι σχεδόν αδύνατη. Κι αυτό διότι το ενεργητικό της εταιρείας περιλαμβάνει μόνον κινητά περιουσιακά στοιχεία, τα οποία είχαν βγει σε πλειστηριασμό πριν από μερικούς μήνες.
Ωστόσο, από αυτά, που είναι μικρής αξίας, τα περισσότερα έμειναν στα αζήτητα. Ένα από τα λιγοστά assets που πωλήθηκαν είναι το σφαιριστήριο που υπήρχε στο κτήριο 1.000 τ.μ. της AirFastTickets στην Ακτή Μιαούλη, στον Πειραιά. Σε αυτό, τον Οκτώβριο του 2013, στο περιθώριο της εκδήλωσης για την παρουσίαση της χορηγίας της εταιρείας στην ΚΑΕ Ολυμπιακός, οι Βασίλης Σπανούλης, Γιώργος Πρίντεζης και Μπρεντ Πετγουεϊ έπαιξαν μπιλιάρδο.
Όπως αναφέρουν στην αγορά, η AirFastTickets δεν αποτελούσε παρά “φούσκα”. Η πορεία εταιρείας, που ίδρυσε ο Νίκος Κοκλώνης, θα μπορούσε να εμπνεύσει πολλούς σεναριογράφους. Ένας νέος άνθρωπος, λίγο μετά τα 30, ιδρύει μία start-up με κεφάλαιο 60.000 ευρώ και έδρα ένα μικρό διαμέρισμα, στον Πειραιά. Σε πολύ λίγα χρόνια μετατρέπεται σε εκατομμυριούχος και αγαπημένο παιδί της εγχώριας showbiz. Ικανό να προκαλέσει ακόμη και διασημότητες. Όπως ο Justin Bieber στον οποίο είχε προσφέρει εισιτήριο χωρίς επιστροφή για οποιδήποτε μέρος του κόσμου, Και αυτό, λόγω των προβλημάτων που αντιμετώπιζε με την Αμερικανική Δικαιοσύνη.
Το “παρών” στα χλιδάτα πάρτι της εταιρείας δεν παραλείπουν να δώσουν όλα τα μεγάλα ονόματα του εγχώριου jet set. Και ο επικεφαλής της εμφανίζεται να ηγείται μίας συνεχώς επεκτεινόμενης, σε όλο τον κόσμο, εταιρείας. Που αποσπά βραβεία και διακρίσεις. Ωστόσο, η απότομη προσγείωση της start-up θα ξεκινήσει, σχεδόν, ταυτόχρονα με τη βράβευσή της (Ιούνιο 2014) από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών. Και, μάλιστα, ως η πλέον αναπτυσσόμενη μικρομεσαία επιχείρηση.
Το οριστικό τέλος της “AirFastTickets” ήρθε μετά την κήρυξη σε καθεστώς πτώχευσης της “AirFastTickets”. Σύμφωνα με την απόφαση 1563 του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Πειραιά.
Εξαιρετικά διαφωτιστικό το άρθρο αλλά η ιστορία δεν σταμάτα έδω. Συνέχεια δίνει το new money, που επίσης με ένα άρθρο θυμίζει την ιστορία με την airfast tickets. Και εδώ τα πόσα ξεφεύγουν! Με φέσι που ξεπερνά τα 45 εκ ευρώ σε πιστωτές και εργαζόμενους!
Πώς ένας τηλεοπτικός πωλητής επίπλων τίναξε την μπάνκα στην αγορά των αεροπορικών εισιτηρίων; Και, μάλιστα, προτού προσγειωθεί ανώμαλα στο έδαφος;
Ο πλειστηριασμός για τα απομεινάρια της επιχειρηματικής αυτοκρατορίας με το όνομα airfasttickets του Νίκου Κοκλώνη, που προσπαθεί να μεταλλαχθεί από τις στάχτες του, παρουσίαζε ελάχιστο ενδιαφέρον.
Τα αντικείμενα στην πλειονότητά τους προέρχονταν από τα εκπληκτικά πάλαι ποτέ γραφεία της εταιρείας. Την οποία δημιούργησε ο Νίκος Κοκλώνης με τη συνολική εκτιμητέα αξία τους να μην ξεπερνά τα 44.600 ευρώ. Ποσό που φαντάζει σταγόνα στον ωκεανό! Μπροστά, μάλιστα, στα 45 εκατ. ευρώ, που φέρεται να χρωστάει το πρώην golden boy των φθηνών εισιτηρίων στην IATA..
Μέχρι στιγμής δεν έχει τελειώσει η διαδικασία επαλήθευσης των ποσών που τους οφείλονται. Δύο και πλέον χρόνια μετά την κατάρρευση της airfasttickets και την επιχειρηματική αποκαθήλωση του Κοκλώνη. Σύμφωνα με διαρροές, τα αντικείμενα του πλειστηριασμού -στην πλειονότητά τους είδη γραφείου, ηλεκτρικές συσκευές, ένα μπιλιάρδο και εξοπλισμός γυμναστηρίου- δεν προσέλκυσαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Την ίδια στιγμή ο Ν. Κοκλώνης επιθυμεί να αναγεννηθεί από τις στάχτες του. Με ένα νέο γκρουπ έξι εταιρειών που έχουν ως αντικείμενό τους τα ταξίδια και μια τηλεοπτική εκπομπή στον ΣΚΑΪ. Σε αυτή παρουσιάζει διάφορες χώρες στις οποίες ταξιδεύει. Ενίοτε με λαμπερούς καλεσμένους, όπως οι Θοδωρής Αθερίδης – Σμαράγδα Καρύδη αλλά και ο επιστήθιος φίλος του Τρύφωνας Σαμαράς.
Κατά γενική ομολογία, σύμφωνα με τους κριτικούς, προσπαθεί φιλότιμα να δείξει ότι το έχει, τη στιγμή που το επιχειρηματικό του comeback δεν ακούγεται παρά ανεπαίσθητα. Ισως, λένε γνώστες της αγοράς, αυτό να συμβαίνει γιατί το πρώην golden boy ξεθώριασε για τα καλά όταν η airfasttickets κατέβασε ρολά και, όπως είναι γνωστό, ό,τι λάμπει δεν είναι πάντα χρυσός.
Ο ιδρυτής της εταιρείας που έφερε τα πάνω-κάτω στα αεροπορικά ταξίδια με τιμές εισιτηρίων όχι απλώς κάτω του κόστους, αλλά κάτω και από τον φόρο και τα τέλη, τακτική για την οποία κατηγορήθηκε για αθέμιτο ανταγωνισμό από τις αεροπορικές εταιρείες, αισθάνεται ότι μπορεί να κάνει πάλι τη διαφορά.
Το κακό είναι ότι εκτός από τον ίδιο δεν το αισθάνονται πολλοί άλλοι στον χώρο του, γεγονός που δεν φαίνεται να πτοεί, πάντως, τον πρώην μάγο των φθηνών εισιτηρίων.
Η πτώση του, που ήταν το ίδιο εκκωφαντική με την εκπληκτική ανοδική του πορεία, τον δίδαξε, όπως λένε οι φίλοι του, να είναι πιο προσεκτικός στις κινήσεις του. Κάποιοι πιο παρατηρητικοί τον θυμούνται ακόμη όταν είχε βγει ξανά στην τηλεόραση, με εντελώς διαφορετικό αντικείμενο από την τωρινή του εκπομπή. Ηταν τότε που πούλαγε έπιπλα σε κανάλι χαμηλής τηλεθέασης και διαλαλούσε το προϊόν του και τις ευκαιρίες για τραπεζαρίες, κομοδίνα και καναπέδες. Πιθανόν τότε να μη φανταζόταν ότι κάποια χρόνια αργότερα θα ήταν υπεύθυνος για ένα επιχειρηματικό success story που άφησε άφωνους πολλούς. Μέσα σε έξι μόλις χρόνια ο Νίκος Κοκλώνης, ένα παιδί από τον Πειραιά, διένυσε μια διαδρομή που άλλοι θα χρειάζονταν πιθανόν δεκαετίες για να το πετύχουν. Ο παραλίγο εμποροπλοίαρχος, γιος εύπορης οικογένειας, κατάλαβε γρήγορα ότι δεν ήταν πλασμένος για τη θάλασσα, που απαιτεί σκληροτράχηλους άνδρες και όχι ανήσυχα αγόρια με ευαισθησίες.
Η ΑΣΟΕΕ και οι σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων ήταν μόνο η αρχή, αφού ακολούθησε το αμερικανικό Πανεπιστήμιο Κορνέλ. Η δουλειά του στην τράπεζα δεν τον γέμιζε ποτέ, εν αντιθέσει με τα ταξίδια που λάτρευε. Σε ένα από αυτά, μάλιστα, εμπνεύστηκε, όπως έχει δηλώσει, την airfasttickets σχεδιάζοντας το σήμα της πάνω σε μια χαρτοπετσέτα. Η εταιρεία ξεκινάει τη λειτουργία της το 2009 και αναπτύσσεται ταχύτατα και εκτός Ελλάδας, σε Αγγλία, Γερμανία και Αμερική. Λάτρης της κοσμικής ζωής, ο Κοκλώνης σταδιακά συναγελάζεται με την Αννα Βίσση, τη Βάνα Μπάρμπα, ενώ κυκλοφορεί στην Αθήνα αρχικά με Bentley και μετέπειτα με μια κόκκινη Ferrari.
Στο παλμαρέ των γνωριμιών του περιλαμβάνεται και ένα πρωινό με τον πρώην πλανητάρχη Ντόναλντ Τραμπ, το οποίο του έχει μείνει αξέχαστο. Μέχρι το 2014 όλα δείχνουν να ρολάρουν ιδανικά στο εγχείρημά του, τότε όμως αρχίζουν τα όργανα και τα πρώτα δημοσιεύματα για τα προβλήματα και τις οφειλές της εταιρείας του. Ο ίδιος φρόντισε, πάντως, να παραμείνει άσος στις δημόσιες σχέσεις ακόμη και όταν η IATA, απέκλειε την εταιρεία του από τα συστήματα κράτησης εισιτηρίων σε Ελλάδα, Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο.
Σύμφωνα με το τότε έγγραφο της ΙΑΤΑ, η εταιρεία του είχε πραγματοποιήσει τον Μάιο και το πρώτο 15ήμερο του Ιουνίου του 2014 πωλήσεις μέσω του συστήματος εκκαθαρίσεων πληρωμών εισιτηρίων της Ελλάδας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γερμανίας ύψους 71,6 εκατ. ευρώ. Από αυτό το ποσό, τα 14 εκατ. ευρώ καλύφθηκαν από εμπρόθεσμες καταβολές και τα 11 εκατ. από εγγυητικές επιταγές. Το επισφαλές ποσό, σύμφωνα με την ΙΑΤΑ, είναι 45 εκατ. ευρώ, τουλάχιστον έως τις 15 Ιουνίου του 2014, όταν και ακυρώθηκε ο αριθμός διαπίστευσης της ΙΑΤΑ για την airfasttickets στις εν λόγω τρεις χώρες. Τραγική ειρωνεία; Την ώρα του αποκλεισμού της airfasttickets από την ΙΑΤΑ, το Εμπορικό Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών βράβευε την εταιρεία του Κοκλώνη ως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μικρομεσαία επιχείρηση στην Ελλάδα. Ο νεαρός επιχειρηματίας δεν έδωσε ποτέ το «παρών» στη βραδιά για να παραλάβει το βραβείο του.
Είχε, άλλωστε, πολύ σημαντικότερα προβλήματα να λύσει…
Σχεδόν έναν χρόνο μετά, τον Αύγουστο του 2015 -αρχές του μήνα-, ο Κοκλώνης βρέθηκε στη Μύκονο για να γιορτάσει τα γενέθλιά του μαζί με λίγους καλούς φίλους του. Αυτές οι ανέμελες φωτογραφίες χαρακτηρίστηκαν ένα από τα καλά μεν αλλά τελευταία επικοινωνιακά του τρικ. Δεν πέρασαν παρά λίγες μέρες μέχρι να γίνει γνωστό σε όλους ότι η airfasttickets ανέστειλε τη λειτουργία της. Εμπειρα στελέχη της ταξιδιωτικής αγοράς και του τουρισμού πιστεύουν ακόμη και σήμερα ότι ο Κοκλώνης γνώριζε το επερχόμενο τέλος του επιχειρηματικού του εγχειρήματος.
Προτίμησε, όμως, να το κρατήσει επτασφράγιστο μυστικό όταν φωτογραφιζόταν χαμογελαστός στα σοκάκια της Μυκόνου και στην παραλία μαζί με την παρέα του. Οι ισχυρισμοί του ότι έχει συνάψει σημαντικά deals με ξένους επενδυτές από την Κίνα και τη Σαουδική Αραβία αποδείχτηκαν μόνο λόγια από έναν άνθρωπο που προσπαθούσε να σώσει ό,τι μπορούσε.
Οταν ισχυριζόταν στον κοινωνικό και επαγγελματικό του κύκλο ότι θα αντλούσε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ με σκοπό να αναπτύξει περαιτέρω την airfasttickets, αλλά και να διευρύνει το επιχειρηματικό του αντικείμενο, ελάχιστοι τον πίστεψαν. Οπως αποδείχτηκε από τις εξελίξεις, τελικά ήταν μια κίνηση απελπισίας, από την οποία το μόνο που έμεινε ήταν οι φωτογραφίες που διοχετεύτηκαν στα ΜΜΕ με κάποιους Κινέζους, για τους οποίους κανείς δεν ήξερε ποιοι ήταν, αλλά και με έναν Σαουδάραβα που προφανώς βρέθηκε πρόχειρος εκείνη τη στιγμή.
Τι και αν τον χειμώνα του 2015 προσπάθησε να τονώσει περισσότερο το προσωπικό του προφίλ έχοντας ήδη μπει για καλά στους μικρούς κοσμικούς κύκλους των Αθηνών;
Τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα. Το πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν του με καλεσμένους στην πολυτελή κατοικία του στα νότια προάστια από τη Βάνα Μπάρμπα μέχρι τη Δέσποινα Μοιραράκη και guest star της βραδιάς τη Γωγώ Τσαμπά να άδει τα «Καγκέλια», αποτέλεσε μόνο την αρχή. Ακολούθησαν οι νύχτες στα μπουζούκια -πήγε παραπάνω από τρεις φορές στο κέντρο όπου τραγούδαγαν ο Μαζώ, η Πάολα και ο Παντελίδης-, όπου ξόδεψε πάνω από 30.000 ευρώ σε λουλούδια κάθε φορά.
Ακόμη και εκείνη την περίοδο, όπου το οικοδόμημά του κατέρρεε, πίστευε ότι θα μείνει όρθιος και ότι καμία ΙΑΤΑ δεν θα τον εκθρονίσει από τον θρόνο του βασιλιά των εισιτηρίων. Στον Πύργο Ηλείας, όπου διατηρεί εξοχική κατοικία, πήγε κάποια στιγμή με την κόκκινη Ferrari του, η οποία έγινε αντικείμενο θαυμασμού από τους απλούς κατοίκους της περιοχής. Το πορτρέτο του διά χειρός της πασίγνωστης γλύπτριας Μάρας Καρέτσου είναι ακόμη και σήμερα ένα από τα πιο αγαπημένα του αποκτήματα.
Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή της ξέφρενης πορείας του, η οποία ξεκίνησε σε ένα αεροπλάνο της easyJet κατά τη διάρκεια πτήσης, ούτε ο ίδιος δεν φανταζόταν αυτά που θα έρχονταν. Το κακό στην περίπτωση Κοκλώνη είναι ότι δεν μπόρεσε τελικά να διαχειριστεί σωστά την εταιρεία, ρισκάροντας από την αρχή και παίζοντας πολύ επιθετικά.
Η επαγγελματική φωτογραφία του έξω από τα γραφεία της κινέζικης Baidu και άλλες δυο-τρεις από την κοπή της πίτας στα γραφεία της εταιρείας ήταν σταγόνα στον ωκεανό μπροστά στις social πόζες του. Αυτές στις οποίες πρωταγωνιστούν ο κομμωτής Τρύφωνας Σαμαράς, τον οποίο θαύμαζε από χρόνια ο επιχειρηματίας, η Αννα Βίσση και έτεροι κοσμικοί.
Μόνο, που εκτός του Τρύφωνα Σαμαρά είναι αμφίβολο πόσοι πλέον από αυτούς που απόλαυσαν τα δωρεάν εισιτήρια, τα ταξίδια στη Νέα Υόρκη και τις καλοκαιρινές σκαφάτες αποδράσεις που τους πρόσφερε, στάθηκαν δίπλα του μετά το λουκέτο της airfasttickets. Ενα λουκέτο που απέδειξε περίτρανα ότι όσο εύκολη είναι η άνοδος στην κορυφή, άλλο τόσο εύκολη είναι και η πτώση.
Τα επεισόδια στο σίριαλ Νίκος Κοκλώνης θα συνεχιστούν το επόμενο διάστημα με αμείωτο ρυθμό!
Σεισμική δόνηση μεγέθους 4,2 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ καταγράφηκε το πρωί της Παρασκευής, 22 Νοεμβρίου,…
Μια από τις πιο ασυνήθιστες και ανησυχητικές υποθέσεις λαθρεμπορίας άγριας ζωής σημειώθηκε στο διεθνές αεροδρόμιο…
Η Δέσποινα Μοιραράκη έκανε την πρώτη δημόσια εμφάνιση της μετά την πρόσφατη περιπέτεια της υγείας…
Δύο περιοχές της Ελλάδας θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα ακόμη τριήμερο πριν από…
Σοβαρό επεισόδιο σημειώθηκε σε δημοτικό σχολείο στα Τρίκαλα. Εκεί ένας έντονος καβγάς ανάμεσα σε μαθητές…
Το γάλα σύκου είναι ο ανεκτίμητος χυμός της φύσης με τα απίστευτα οφέλη για τον…